Naam:
4683
Video’s:

Over ons

Loïc en Emma 2023 - ...

Wij zijn sinds februari 2021 erg gelukkig samen en hebben een grote passie voor reizen.
Sinds wij niet willen wachten tot onze pensioenleeftijd om te kunnen reizen, willen wij ook graag nu kunnen genieten van het leven, SAMEN.
Hierbij hebben wij besloten om +13 maanden samen de wereld af te reizen.
Hier kan jij al onze verhalen volgen!

Alvast bedankt voor jouw interesse!

Emma 2016 - 2019

Ik ben Emma Van Bellingen en mijn passie is reizen. Ik heb eerder een sabbatjaar genomen waar ik veel vrijwilligerswerk beoefende, gewerkt en geleerd heb. Deze verhalen kan je nu al terug vinden op mijn blog.
Na mijn sabbatjaar besloot ik om opnieuw te studeren. Door mijn richting Event en projectmanagement heb ik de mogelijkheid om in het buitenland te studeren.
Nu heb ik het geluk gehad te kunnen studeren in ..... ARUBA! Wat was me dat ook een ervaring.

Momenteel ben ik niet aan het reizen. Ik werk hard om nu af te studeren maar hopelijk ben ik er binnenkort weer met veel verhalen, foto's en video's!

Over onze reis

Written by Emma:
In mijn sabbatjaar (2016) reisde ik naar Suriname - Hawaii - Australië - Bali - Thailand - Zuid-Afrika. Op deze bestemmingen oefende ik ofwel vrijwilligers werk uit, studeerde ik er engels of was ik aan het werk.

In Aruba heb ik Toerism and Hospitallity gestudeerd aan de University of Aruba. Hier heb ik ook geprofiteerd om naar Colombia te reizen!

In 2021 leerde ik Loïc Marechal kennen en hebben we elkaar echt gevonden!
Samen hebben we het één en het andere gespaard en zijn wij klaar voor ons volgende groot avontuur, samen!
Op 2 juni 2023 vertrekken wij op wereldreis voor de volgende +13 maanden.
Heb je interesse waar wij allemaal heen gaan? Volg dan zeker, ONZE blog!

Mocht je ook geïnteresseerd zijn om onze video's te bekijken, hier is Emma's Youtube kanaal:

Bezochte landen

Wij hebben 41 landen (17%) bezocht:

Argentinië, Aruba, Australië, België, Bolivia, Cambodja, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Duitsland, Ecuador, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Japan, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Malta, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Singapore, Spanje, Suriname, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.