Naam:
Foto’s:
1143
Video’s:

Over mij

Ik ben Emma Van Bellingen en mijn passie is reizen. Ik heb eerder een sabbatjaar genomen waar ik veel vrijwilligerswerk beoefende, gewerkt en geleerd heb. Deze verhalen kan je nu al terug vinden op mijn blog.
Na mijn sabbatjaar besloot ik om opnieuw te studeren. Door mijn richting Event en projectmanagement heb ik de mogelijkheid om in het buitenland te studeren.
Nu heb ik het geluk gehad te kunnen studeren in ..... ARUBA! Wat was me dat ook een ervaring.

Momenteel ben ik niet aan het reizen. Ik werk hard om nu af te studeren maar hopelijk ben ik er binnenkort weer met veel verhalen, foto's en video's!

Over mijn reis

In mijn sabbatjaar reisde ik naar Suriname - Hawaii - Australië - Bali - Thailand - Zuid-Afrika. Op deze bestemmingen oefende ik ofwel vrijwilligers werk uit, studeerde ik er engels of was ik aan het werk.

In Aruba heb ik Toerism and Hospitallity gestudeerd aan de University of Aruba. Hier heb ik ook geprofiteerd om naar Colombia te reizen!

Wat komt er hierna? Nog geen idee maar hopelijk nog avontuurlijker en spannender dan mijn 2 mooie avonturen hiervoor! Ik ben er klaar voor!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

Aruba, Australië, België, Colombia, Curaçao, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje, Suriname, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.